Co ważne Facebook wykupił jedynie pracowników i technologię Vidpresso, nie samą firmę. Oznacza to, że zespół będzie mógł dalej pracować dla swoich klientów takich jak BuzzFeed, Turner Sports czy NBC.
Przedstawiciel firmy, Randall Bennet napisał, że chcieliby pomóc zrobić wideo prostsze w tworzeniu dla autorów, a współpraca z Facebookiem pozwoli im się rozwinąć i udostępnić swoje rozwiązania większej grupie ludzi.
„Zawsze chcieliśmy zbudować narzędzie, które pozwoli każdemu tworzyć interaktywne transmisje na żywo.” – dodaje.
Facebook, który ma ponad 2,2mld aktywnych użytkowników miesięcznie na pewno będzie idealnym medium do szerzenia technologii rozwijającej transmisje na żywo. Nie wiemy kiedy mogą pojawić się pierwsze efekty pracy Vidpresso, ani w jakiej formie będą się przedstawiać. Wierzymy jednak, że to był dobry krok ze strony Facebooka.
Źródło: Engadget