Matt Wyndowe pełniący funkcję Product Managera do spraw rozwoju gier na Facebooku zdradził dziś, że z chęcią zagrałby w bardziej rozbudowane produkcje pokroju World of Warcraft czy Diablo, zaraz po wejściu na swój profil. Nie zdradził wprawdzie konkretów odnośnie rozmów z deweloperami zajmującymi się produkcją gier na PC czy konsole, jednak zaapelował do nich o zwrócenie uwagi na potencjał i możliwości oferowane przez Facebooka.
„Facebook posiada ponad 845 milionów aktywnych użytkowników. Jeśli jesteś producentem gier i szukać odpowiedniej grupy docelowej dla swojego produktu, to właśnie ta grupa znajduje się na Facebooku” – wypowiedź ta aż nadto wskazuje na potrzebę i potencjał, jaki może być w przyszłości wykorzystany.
Możliwości i chęci to jedno, jednak czy w praktyce powstanie bardziej rozbudowanych produkcji ma szansę powodzenia? Biorąc pod uwagę krocie, jakie zarabiają twórcy ze sprzedaży gier i ostatnio bardzo popularnych dodatków (DLC), ciężko im będzie udostępnić swój produkt za darmo każdej posiadającej konto osobie.
Źródło: Game Industry