Członkowie wspomnianych grup mogą teraz wybrać opcję „Sprzedaj” w trakcie tworzenia posta, a następnie dodać opis sprzedawanego produktu, jego cenę, a także informacje o lokalizacji i sposobie przesyłki. Sprzedawcy natomiast mogą oznaczać swoje produkty jako „Dostępne” lub „Sprzedane”, a także przeglądać historię transakcji.
Tak prezentuje się nowa funkcja w mobilnej wersji Facebooka
Niektóre grupy typu „na sprzedaż” stały się bardzo popularne. Na przykład licząca ponad 4,5 tysiąca członków MadebyMama, która pomaga (głównie kobietom) w sprzedaży ręcznie robionych produktów czy założona przez Brazylijczyka Kadu Carvalho grupa zrzeszająca muzyków (choć nie tylko), którzy chcą sprzedać swoje instrumenty. Dołączyło do niej już ponad 34 tysiące osób. A wy należycie do jakiejś grupy tego typu?
Nowa funkcja będzie wprowadzana stopniowo. W przeciągu najbliższych kilku miesięcy pojawi się w kolejnych krajach. Nie wiadomo jednak kiedy trafi do Polski. Będzie dostępna zarówno w wersji przeglądarkowej portalu jak i mobilnej (na systemy iOS i Android).
Niektóre grupy typu „na sprzedaż” stały się bardzo popularne. Na przykład licząca ponad 4,5 tysiąca członków MadebyMama, która pomaga (głównie kobietom) w sprzedaży ręcznie robionych produktów czy założona przez Brazylijczyka Kadu Carvalho grupa zrzeszająca muzyków (choć nie tylko), którzy chcą sprzedać swoje instrumenty. Dołączyło do niej już ponad 34 tysiące osób. A wy należycie do jakiejś grupy tego typu?
Źródło: newsroom.fb.com