Do tej pory tej uroczej acz dość tajemniczej dwójce przewodził mężczyzna, natomiast wkrótce na pierwszym miejscu znajdzie się kobieta. Więcej o tych dramatycznych zmianach można przeczytać w informacji Facebook zmienia ikony.
Tymczasem pojawiły się jeszcze gorętsze nowiny. To narzędzia właśnie wprowadzone na platformie FB, które mają umożliwić lepsze dostosowanie wyświetlanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników. Jest to następny etap rozwoju funkcji, który zapoczątkowano jeszcze w zeszłym roku, poprawiający kontrolę nad tym, co pojawia się w Aktualnościach.
Nowa opcja „See First” pozwala zaznaczyć wskazane osoby i strony, które następnie będą wyświetlane w strumieniu danych w pierwszej kolejności. Dzięki temu użytkownicy będą mogli samodzielnie wytypować, które treści są dla nich najważniejsze.
Poza tym Facebook głębiej przeanalizuje dotychczasowe preferencje klientów portalu (głównie komentarze i polubienia), a następnie zaproponuje lepiej dopasowane, kolejne strony artystów, firm, wydawców – wartych uwagi użytkowników.
Ostatnią modyfikacją jest nowa lista osób i stron widocznych w Aktualnościach w ciągu ostatniego tygodnia. Jeśli powyższe treści nie spełnią oczekiwań użytkownika, z poziomu listy można natychmiast wyłączyć opcję obserwowania danego konta.
Czy na liczną rzeszę vlogerów i blogerów padł już blady strach? Oni zapewne niczego się nie boją, natomiast u osób, które z upodobaniem i nieustannie wrzucają zdjęcia swoich pociech lub dręczą znajomych selfie robionymi w toalecie, może nagle zabraknąć odbiorców tych treści. I bardzo dobrze.
Źródło: Materiały prasowe