Facebook Offers to usługa, pozwalająca na reklamowanie się właścicielom stron lokalnie. W praktyce wygląda to tak, że po uzyskaniu 400 fanów na Facebooku, jest możliwość przygotowania oferty pod konkretną grupę konsumentów. Dzięki niej możliwe są również różnego rodzaju rabaty na produkty dla wszystkich zainteresowanych, co może okazać się skuteczną drogą na zwiększenie zasięgu wśród potencjalnych klientów. Facebook Offers do niedawna była jeszcze w fazie testów za darmo, teraz zaś wymagana jest opłata w wysokości 5 dolarów. Teoretycznie niewielka kwota, która w praktyce może solidnie poszerzyć portfel największego serwisu społecznościowego na świecie.
Biorąc pod uwagę spore zainteresowanie wersją beta jest spora szansa na powodzenie tej usługi nawet po wprowadzeniu płatności. Pytanie tylko, czy ruch na stronie przełoży się na odpowiednie korzyści dla zainteresowanych firm. Z tym może być różnie, biorąc pod uwagę fakt, że 'lajkowanie’ nie zawsze równoznaczne jest z faktycznym zainteresowaniem. To jednak nie powinno być zmartwieniem dla Facebooka.
Źródło: Reuters