Nowa usługa wprowadzona przez Foursquare, pozwala firmom na przekazywanie informacji dotyczących ich ofert oraz produktów do użytkowników serwisu. Usługa ta dzieli się na 2 rodzaje: pierwsza związana jest z informacją o pojawiającej się ofercie, natomiast druga wiąże się z promocją i rabatami na wybrane produkty. Oczywiście pojawienie się usługi „Promoted Updates” nie jest przypadkowa w tym miejscu. Na lepsze okazje cenowe będą mogli bowiem liczyć użytkownicy, którzy byli dotychczas zaznaczeni na mapie w wybranych miejscach, bądź są stałymi bywalcami danych sklepów. Dzięki temu poszczególne firmy łatwiej dotrą do odpowiedniej grupy docelowej, zaś dzięki informacją przekazywanym na tablicy, również ich znajomi będą mieli szybszy dostęp do proponowanych ofert.
Na dzień dzisiejszy, Foursquare podpisało umowę z 20 klientami biznesowymi i nie wyklucza zwiększenia tej liczby w przyszłości. Obecnie serwis rozpoczął badania mające na celu zmierzyć zainteresowanie użytkowników. Wśród znanych firm znalazły się między innymi: Best Buy, Gap, Hilton oraz Walgreens.
Źródło: Foursquare