To jednak nie wszystkie dane, bowiem miesięcznie serwis odwiedza ponadto 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Jeśli porównamy te dane do Facebooka, który w lipcu osiągnął 955 mln użytkowników, to może wydawać się to słaby wynik. Trzeba jednak pamiętać, że Google Plus osiągnęło ten rekord w zaledwie 12 miesięcy, podczas gdy Facebook potrzebował na zdobycie swojej grupy docelowej aż ośmiu lat. Wszystko wskazuje na to, że Google Plus nie zamierza zwalniać pod tym względem. Jeśli sytuacja w dalszym ciągu będzie się utrzymywać, to już za 2 lata Facebook mógłby stracić pozycję lidera. Oczywiście za wcześnie na takie założenia, jednak trzeba pamiętać, że trendy w tym sektorze potrafią zmieniać się co kilka lat, czego przykładem jest choćby MySpace.
Taka a nie inna sytuacja rozwoju Google Plus wynika w dużej mierze z polityki firmy, która łączy kilka usług, pozwalając na korzystanie na przykład poprzez Gmaila lub Youtube. Jak widać jest to klucz do sukcesu z którego również sprawę zdaje sobie Facebook. Już teraz chce bowiem stworzyć własną wyszukiwarkę, która zapewne również będzie zintegrowana z serwisem społecznościowym.
Źródło: Mashable