Google od początku swojego istnienia ostrożnie podchodziło do większych zmian z zakresu identyfikacji wizualnej. Trudno się temu dziwić biorąc pod uwagę fakt, że w niektórych rejonach świata zasięg wyszukiwarki przekracza 90%. Przez lata firma starała się więc wprowadzać ostrożne zmiany, do których użytkownicy będą mogli szybciej przywyknąć, a jednocześnie nie zapomną dotychczasowego loga. Nie inaczej jest w tym przypadku, co można zaobserwować na poniższym filmiku.
Największą zmianę przeszły literki G, zaś poszczególne znaki zostały teraz bardziej pogrubione. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że zmiana wynika z większego dotarcia produktów Google na nowe urządzenia – ze szczególnym uwzględnieniem sprzętów mobilnych. Jak oceniacie nowe logo?
Największą zmianę przeszły literki G, zaś poszczególne znaki zostały teraz bardziej pogrubione. Przedstawiciele firmy tłumaczą, że zmiana wynika z większego dotarcia produktów Google na nowe urządzenia – ze szczególnym uwzględnieniem sprzętów mobilnych. Jak oceniacie nowe logo?
Źródło: Google Blog