Groupon, który współpracował z biurem podczas dochodzenia, zgodził się na wprowadzenie kilku zmian, dzięki którym firma będzie spełniać wytyczne OFT. Wśród warunków postawionych przez biuro, znajdziemy konieczność dokonania zmian w regulaminie usługi, zapewnienie jasnych reguł dotyczących ustalania cen ofert, wyjaśnienie wszelkich ograniczeń dotyczących danej oferty jeszcze przed zakupem.
Biuro stawia również wymagania, które mają zapewnić wykonalność oferty zamieszczonej w Grouponie. Do tej pory okazało się bowiem, iż wiele małych firm przekalkulowało swoje oferty. Znany jest przykład piekarza z Berkshire, który był zmuszony wykonać ponad 100.000 babeczek po cenie niższej o 75%. Piekarnia musiała zatrudnić dodatkowych pracowników, przez co straciła 12500 funtów.
Przedstawiciele Grouponu raczej nie czują się winni wobec stawianych im zarzutów. Tobias Tschötsch z brytyjskiej komórki firmy odpowiada: „Jest mi przykro z powodu każdej skargi, jednak zdecydowana większość klientów jest zadowolona z naszych usług. Mamy nadzieję, że w przyszłości zadowolonych będzie 100% klientów.”
Źródło: TechRadar