Tym samym najpopularniejsza platforma społecznościowa pokazuje, że nie ma sobie równych w wielu dziedzinach. W związku z rosnącą popularnością facebookowych gier, serwis w niedługim czasie udostępni nową oś czasu, w całości skoncentrowaną na grach . Zapewne ma to jakiś związek z nowym wyglądem Facebooka. Użytkownicy będą mieli łatwiejszy dostęp do swoich ulubionych gier oraz informacji na ich temat. Istnieje także szansa, że dzięki temu część postów żebrzących o energię zniknie z klasycznej osi czasu.
Aktualnie na Facebooku można znaleźć ponad 200 gier, których liczba aktywnych użytkowników przekracza jeden milion. Ponad 100 różnych deweloperów w ubiegłym roku było w stanie zarobić milion dolarów na facebookowych grach.
W porównaniu z marcem roku ubiegłego, użytkownicy wydali o 24% więcej pieniędzy na swoje ulubione gry na Facebooku. Dało to w zeszłym roku przychody rzędu 2 miliardów dolarów.
Źródło: The Next Web