Walka o klienta w ostatnich miesiącach nabiera coraz większego tempa. Apple, Google, Amazon czy Barnes & Noble ustawiły poprzeczkę zbyt wysoko. Z powodu ostatnich problemów finansowych HTC ogłosiło, że kończy sprzedawanie swoich tabletów. Jeden z przedstawicieli firmy podkreślił jednak, że nie jest to całkowite odsunięcie się od tej gałęzi, lecz wyczekanie na odpowiedni moment i uderzenie z produktem wyróżniającym się na tle konkurencji. Co by nie mówić, to właśnie kwestia katastrofalnych przychodów jest tutaj głównym czynnikiem, gdyż konkurencja niekoniecznie może nazwać swoje produkty innowacyjnymi.
Inna sprawa, że HTC dotychczas wypuściło na rynek amerykański zaledwie 3 modele tabletów: Flyer, Evo View 4G oraz Jetstream. Te zaś przyjęły się z umiarkowanym entuzjazmem wśród klientów. Zbyt mało funduszy włożonych w marketing, brak rozwoju na pozostałe rynki czy niedostatecznie wyróżniające się na tle konkurencji produkty, w dużym stopniu mogły przyczynić się do obecnej sytuacji firmy. Niewykluczone jednak, że z czasem HTC powróci z bardziej przemyślanym tabletem na rynek.
Źródło: FierceWireless