Prezes Hulu, Jason Kilar, w pierwszej kolejności ogłosił, że Hulu posiada już ponad 3 mln subskrybentów. To ponad dwukrotnie więcej niż firma posiadała pod koniec zeszłego roku. Tylko w tym roku wygenerowano 695 mln USD przychodów, co jest o 65% lepszym wynikiem w porównaniu do 2011 roku. Poza przychodem z subskrypcji, Hulu zarabia również na reklamach wyświetlanych w trakcie transmisji wideo. Nie podano przychodów w tego tytułu, jednak firma posiada ponad 1000 reklamodawców, co jest wynikiem o 28% wyższym w stosunku do roku poprzedniego.
Jak podaje informacja na blogu, Hulu Plus może być teraz dostępne za pośrednictwem 320 mln urządzeń podłączonych do Internetu. Liczba ta nie uwzględnia desktopów i laptopów PC. Łącznie podpisano umowy z ponad 430 partnerami biznesowymi. Aktualnie zasoby obejmują ponad 60 tys. odcinków i 2.3 tys. rozmaitych seriali trwających łącznie ponad 50 tys. godzin. Przy okazji premiery Windows 8, pojawiła się ponadto dedykowana wersja aplikacji, którą pobrać można pod tym adresem.
Źródło: Hulu Blog