W drugim kwartale 2014 roku całość przychodów Facebooka wyniosła 2,9 miliarda dolarów. Portal zanotował 61-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2013 roku. Wtedy całkowite przychody wyniosły 1,8 miliarda dolarów.
Największą część przychodów stanowią wpływy z reklam – 2,68 miliarda dolarów. Jest to wzrost o 67% w stosunku do drugiego kwartału 2013 roku. Najprężniej rozwijają się reklamy mobilne. Zanotowały wzrost o 151% i stanowią obecnie 62% całości przychodów reklamowych firmy. Można z tego wyczytać, jak szybko zmienia się rynek i jakie znaczenie mają urządzenia mobilne.
Powyższe wyniki nie dziwią, bowiem Facebook ma już 829 milionów użytkowników, którzy są aktywni na portalu codziennie. Miesięcznie liczba ta wzrasta do 1,32 miliarda, z czego aż 1,07 miliarda loguje się za pomocą urządzeń mobilnych.
Źródło: Facebook