To dość ciekawa inicjatywa, bowiem uczestniczą w niej – bądź co bądź – najwięksi rywale. Dell, Lenovo czy HP – każda z tych firm rywalizuje przecież w segmencie komputerów PC, a ostatnio do grupy tej dołączył również Microsoft ze swoim Surface Bookiem.
Microsoft i Intel posiadają dość bogate doświadczenie, jeżeli chodzi o reklamowanie komputerów PC z innymi producentami. Zazwyczaj jednak odbywało się to indywidualnie – z każdą firmą z osobna. To dość unikalne wydarzenie, by w kampanii marketingowej uczestniczyło tak dużo zainteresowanych.
Kampania ma już niedługo ruszyć na terenie Stanów Zjednoczonych i Chin. Obecnie nie wiadomo, czy obejmie swoim zasięgiem także Europę. Jej celem jest przekonanie konsumentów, że współczesne komputery potrafią znacznie więcej, niż urządzenia, które posiadają w domu. Intel wskazuje, że na całym świecie znajdziemy ponad 500 mln komputerów, które mają więcej niż 5 lat.
Najnowsza inicjatywa to z pewnością odpowiedź na słabnące zainteresowanie rynkiem PC. Nie dalej, jak w ubiegły weekend pisaliśmy, że sprzedaż komputerów znowu spadła i nic nie zanosi się na to, by w kolejnych miesiącach było lepiej.
Źródło: Re/Code