Internet światłowodowy Play zwiększył zasięg o 2 miliony gospodarstw domowych

Maksym SłomskiSkomentuj
Internet światłowodowy Play zwiększył zasięg o 2 miliony gospodarstw domowych
Firma Play pochwaliła się wiadomością, która może okazać się interesująca dla wielu Polaków pragnących korzystać na co dzień z jeszcze szybszego internetu. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, internet światłowodowy i usługi cyfrowe Play od teraz docierają do kolejnych 2 milionów gospodarstw domowych. W skład usług cyfrowych wchodzą usługi mobilne oraz telewizja cyfrowa PLAY NOW TV z ponad 130 kanałami.

Play zwiększa zasięg internetu światłowodowego i swoich usług

Internet światłowodowy w ofercie Play dociera często tam, gdzie nie docierają inni operatorzy z szybkimi łączami. Dzięki niemu można naprawdę wygodnie grać w gry, pracować oraz oczywiście pobierać i wysyłać pliki z bardzo dużymi prędkościami. Na cały czas trwania umowy otrzymuje się od Play router Kaon AR2140 z Wi-Fi 6, pozwalający łączyć się z nim nawet 256 urządzeniom jednocześnie.

„Poszerzenie zasięgu umożliwiają umowy P4, operatora sieci Play, na wykorzystanie infrastruktury światłowodowej budowanej przez operatora hurtowego Światłowód Inwestycje oraz Orange Polska w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. W ramach umowy ze Światłowód Inwestycje, zasięg usług Play zwiększy się o 1,3 miliona punktów adresowych do końca 2022 roku, a do 2025 roku zwiększy się do 2,4 mln. W ramach umowy z Orange Polska, usługi Play dotrą łącznie do prawie miliona gospodarstw domowych” – czytamy w komunikacie prasowym.

Ceny internetu światłowodowego Play wynoszą:

  • do 300 Mb/s – od 65 zł miesięcznie
  • do 600 Mb/s – od 75 zł miesięcznie
  • do 1 Gb/s – od 95 zł miesięcznie

Powyższe kwoty zawierają rabat w wysokości 10 złotych dla klientów Play w wybranych ofertach abonamentowych.

„W Play naszym priorytetem jest oferowanie klientom najkorzystniejszego dostępu do internetu światłowodowego, usług mobilnych i cyfrowej rozrywki, zapewniając im wolność wyboru i najwyższą jakość. Dlatego konsekwentnie rozwijamy zasięg naszych cyfrowych usług w całej Polsce, by jak najwięcej klientów mogło korzystać z pełni możliwości naszej oferty i korzyści nieograniczonego dostępu do cyfrowego świata” – mówi Mikkel Noesgard, CMO Grupy Play.

Źródło: Play

Udostępnij

Maksym SłomskiZ dziennikarstwem technologicznym związany od 2009 roku, z nowymi technologiami od dzieciństwa. Pamięta pakiety internetowe TP i granie z kumplami w kafejkach internetowych. Obecnie newsman, tester oraz "ten od TikToka". Miłośnik ulepszania swojego desktopa, czochrania kotów, Mazdy MX-5 i aktywnego uprawiania sportu. Wyznawca filozofii xD.