W 2004 roku portal Marka Zuckerberga nazywał się Thefacebook. Dopiero w późniejszym czasie został przemianowany na Facebooka. Początkowa funkcjonalność sprowadzała się do wyświetlania profili studentów. Nie było tablicy użytkowników czy chociażby strumienia wiadomości.
Wygląd facebookowych grup w 2005 roku / Źródło: Business Insider
Przykładowy profil w 2005 roku / Źródło: Business Insider
Profil Marka Zuckerberga z 2006 roku / Źródło: Business Insider
Strumień aktywności pojawił się w 2006 roku / Źródło: Business Insider
Możliwość publikowania własnych statusów pojawiła się w 2009 roku / Źródło: Business Insider
Rok 2010 – pojawia się nowy panel z powiadomieniami / Źródło: Business Insider
W tym samym roku pojawił się nowy wygląd profilu z miniaturkami zdjęć / Źródło: Business Insider
W 2011 roku oś czasu wyglądała podobnie, jak teraz / Źródło: Business Insider
Trzy lata temu pojawiły się wpisy sponsorowane / Źródło: Business Insider
Aktualny wygląd portalu / Źródło: Business Insider