O działalności Lidl Polska przeważnie piszemy w kontekście aplikacji mobilnej Lidl Plus lub promocji na przeróżne gadżety, jakie prezentujemy Wam w ramach naszego coniedzielnego przeglądu supermarketowych gazetek. Dziś dowiedzieliśmy się, że przedstawiciele popularnej sieci sklepów postanowili zawitać na platformie TikTok. Lidl Polska na TikToku działał będzie ze wsparciem influencerów, a swoją aktywność rozpoczyna konkursem.
Ruszył profil i konkurs Lidl Polska na TikToku
Lidl kojarzony jest pośród polskich internautów przede wszystkim za sprawą pomysłowego marketingu na Facebooku i wprawnego posługiwania się akcjami bazującymi na marketingu w czasie rzeczywistym (ang. RTM – real time marketing). Teraz miłośnicy Lidla, poszukiwacze okazji i inni sympatycy tej sieci sklepów mogą śledzić ją na TikToku.
Lidl Polska działalność na TikToku rozpoczął w sobotę 3 sierpnia, we współpracy z Martą Zgutczyńską (@zguta) i Miłoszem Muziołem (@milosz_muziol). W związku z premierą aktywności w tych mediach społecznościowych ruszył konkurs dla pełnoletnich fanów. Zabawa o nazwie Lidl HUNT pozwala jednej osobie dziennie wygrać 1000 złotych na zakupy w sklepach Lidl. Jak to zrobić?
- Pobierz: aplikacja Lidl Plus (Android)
- Pobierz: aplikacja Lidl Plus (iOS)
Od poniedziałku 5 sierpnia pomiędzy regularne posty przerywane mają być komunikatami z rebusami, których rozwiązaniem będą miasto i położony w nim konkretny sklep Lidl. To właśnie w nim na pierwszą osobę czekała będzie nagroda w postaci 1000 złotych na zakupy. Akcję pomaga prowadzić Łatwogang, twórca popularny na TikToku zwłaszcza wśród generacji Z.
Konkurs Lidl HUNT organizowany przez Lidl Polska na TikToku potrwa do soboty 10 sierpnia i wiemy, że dotyczył będzie sklepów w sześciu polskich miastach.
Powodzenia.
Źródło: inf. prasowa