Nad wymyśleniem firmy „od nowa” Logitech pracował za zamkniętymi drzwiami od 2013 roku. Efektem tego działania jest zupełnie nowe podejście do marki. Klienci zobaczą więcej kolorów zarówno na stronie internetowej, w kanałach społecznościowych firmy, na opakowaniach produktów oraz oczywiście na sklepowych półkach.
Wybrane produkty będą ponadto sygnowane nowym logotypem – „Logi”. Firma szykuje również zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.
„Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo, aby zapewnić każdemu użytkownikowi niesamowite doświadczenia” – tłumaczy Izabela Sulima z Logitecha. „Zbudowaliśmy zespół światowej klasy projektantów, na czele którego stoi główny projektant Alastair Curtis. Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy. Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka” – dodaje.
Wybrane produkty będą ponadto sygnowane nowym logotypem – „Logi”. Firma szykuje również zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.
Źródło: Logitech