Do kampanii marka zaprosiła artystów – Margaret i Tymka.
„Poprzez kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor chcemy pokazać, jak często mylnie postrzegamy ludzi przez pryzmat ich zawodu, tego jak wyglądają, jaki jest ich wizerunek sceniczny. Piszemy własne historie na ich temat i nie zdajemy sobie sprawy z tego, że często rzeczywistość jest zupełnie inna i osoba, która może wydawać się całkowitym ekstrawertykiem, który porywa tłumy najlepiej czuje się w swoim domu w lesie, gdzie spędza czas z najbliższymi. Naszym celem jest zachęcić naszych odbiorców, aby odważnie kroczyli przed siebie i nie dawali innym się definiować” – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w Motorola.
Kampanię Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor otwierają dwa video w mediach społecznościowych, w których Margaret i Tymek zapraszają do swoich (nie)codziennych światów, odkrywając przed nami swoje pasje, zajawki oraz kolory.
„Nie zawsze ciśnięcie siebie i robienie czegoś non stop jest efektywne” – Maggie x #VeryPeri
„Nie daj się definiować przez świat, który widzą inni. Nie pozwól na to, by opinia publiki ukryła to, kim naprawdę jesteś”.
„Bezkompromisowa autentyczność. Myślę, że tak się tworzy oryginalność” – Tymek x #IcePalace
„Nie musisz poddawać się prostym definicjom. Nie musisz godzić się na wybrane określenia. Wyrażając swoją autentyczność, pokazujesz siłę, która może przemienić się w najcenniejszą inspirację dla innych”.
Kampania obejmuje działania digital, social media oraz public relations.
To jednak nie koniec artystów biorących udział w kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” – już niebawem poznamy kolejnych.