„Gdy zaczynaliśmy, spodziewaliśmy się maksymalnie 400-500 użytkowników” – wyjaśnia Zuckerberg. „Kto wie, gdzie uda nam się zajść. Może stworzymy coś fajnego” – zapowiada. W dalszej części wywiadu Zuckerberg wyjaśnia, na czym w ogóle polega jego serwis. „Facebook to internetowy katalog, który łączy ludzi z różnych uniwersytetów w jedną sieć społecznościową. Rejestrujesz się, zakładasz konto, podajesz podstawowe informacje na swój temat – jaka jest twoja specjalizacja, dane kontaktowe, np. numer telefonu, jakie są twoje zainteresowania i najważniejsze – wskazujesz swoich znajomych. Następnie przeglądasz serwis, sprawdzasz znajomych i to, jak sami przedstawiają siebie w internecie”.
Wywiad został udzielony kilka miesięcy po założeniu Facebooka. Portal zdążył już jednak osiągnąć 100 tysięcy zarejestrowanych użytkowników, co w tamtych czasach było wynikiem godnym podziwu. Wspomniany wywiad znajduje się poniżej.
Źródło: Business Insider, CNBC, YouTube