mBank wyśmiewa kasy samoobsługowe. Też macie ich dość?

Mateusz PonikowskiSkomentuj
mBank wyśmiewa kasy samoobsługowe. Też macie ich dość?

Technologia, która miała zrewolucjonizować nasze codzienne czynności często staje się udręką. Doskonałym przykładem są tutaj, powszechnie stosowane głównie przez dyskonty, kasy samoobsługowe, które potrafią doprowadzić niejednego klienta do frustracji. Na tyle, że mBank postanowił przygotować nieco prześmiewczą reklamę.

Umieść artykuł w strefie pakowania…

Osobiście chętnie korzystam z kas samoobsługowych, ale tylko pod warunkiem, że w moim koszyku znajdują się produkty z kategorii „pewniaki” przy których urządzenie nie zwariuje. Stojąc w kolejce, np. w Biedronce czy Lidlu zdecydowanie widać fluktuację klientów, którzy wciąż słyszą nachalne komunikaty, a na obsługę nie zawsze można liczyć.

„Potrzebne informacje”, „Umieść artykuł w strefie pakowania”, „W strefie pakowania jest artykuł, który nie powinien się tam znaleźć” – takie komunikaty słyszał każdy, kto chodź raz postanowił skorzystać z dobrodziejstw kasy samoobsługowej.

Problemy z rozpoznaniem produktu czy jego wagą nie raz doprowadzają do sytuacji, gdy szybsze zakupy przy kasie samoobsługowej wcale nie są szybsze, a zdegustowani klienci wracają do tradycyjnych kolejek.

Upierdliwe kasy są obiektem żartów, a zjawisko to w swoim najnowszym spocie reklamowym postanowił wykorzystać mBank.

mBank i reklama z kasą samoobsługową

Krótki filmik zatytułowany „mBank. Technologia do usług” emitowany jest w telewizji i internecie przedstawia kobietę, która próbuje skasować arbuza. Jest oczywiście nękana komunikatami, a na koniec słyszy „W strefie pakowania jest artykuł, który nie powinien się tam znaleźć”. Kto tego nie zna, prawda? 😉

W kolejnym fragmencie spotu bank przekonuje nas, że „w mBanku z technologią nie trzeba się siłować, bo jest zaprojektowana po ludzku, by dawać Ci wsparcie, a nie utrudniać”.

Trzeba przyznać, że mBankowi udało się w ciekawy sposób pokazać problemy klientów korzystający z kas samoobsługowych. Oby dało to do myślenia dyskontom, które powinny zainwestować w ulepszenie swoich rozwiązań, które przecież mają służyć ludziom.

Warto przypomnieć, że sklepy sięgają po coraz to ciekawsze rozwiązania, które mają odciążyć kasjerów. Niedawno opisywaliśmy urządzenia Kaufland K-Scan pozwalające na samodzielne skanowanie produktów podczas robienia zakupów.

Źródło: mBank, zdjęcie otwierające: InnaTelewizja

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.