Marketingowcy zapewne bawią się świetnie. Nic jednak nie zmieni faktu, że Surface RT od premiery sprzedaje się znacznie poniżej oczekiwań, czego nie można powiedzieć o konkurencji. Najnowsza reklama zachęca do produktu firmy z Redmond większym wyświetlaczem, podstawką czy możliwością dołączenia klawiatury. Jak widać po zainteresowaniu, w przypadku tabletów funkcje te niekoniecznie muszą być pożądane.
Z drugiej strony takie elementy jak wbudowany port USB, korzystanie z kilku aplikacji jednocześnie na podzielonym ekranie i niższa cena może przekonać do siebie część klientów. W tym przypadku jednak silna pozycja konkurencji na rynku i zaufanie klientów zapewne zbyt szybko nie odmienią sytuacji na podium. Kolejne reklamy mogą z kolei bardziej zniechęcić niż przekonać do zakupu. A Wy co sądzicie o takiej polityce Microsoftu?
Z drugiej strony takie elementy jak wbudowany port USB, korzystanie z kilku aplikacji jednocześnie na podzielonym ekranie i niższa cena może przekonać do siebie część klientów. W tym przypadku jednak silna pozycja konkurencji na rynku i zaufanie klientów zapewne zbyt szybko nie odmienią sytuacji na podium. Kolejne reklamy mogą z kolei bardziej zniechęcić niż przekonać do zakupu. A Wy co sądzicie o takiej polityce Microsoftu?
Źródło: Neowin