Na oficjalnym blogu można przeczytać, że najnowsze wersje pakietów Office 2013 oraz 365 to najlepiej sprzedające się edycje. Jak widać klientom nie przeszkadza nawet wzbudzająca początkowo kontrowersje wyższa cena względem wersji 2010. Premiera nowego Office’a miała miejsce 1 grudnia 2012 roku. Przedstawiciele firmy zapewniają, że od tego momentu sprzedaż wynosi 1 sztukę na sekundę, co w przeliczeniu daje już ponad 15 mln sprzedanych egzemplarzy, która została w oficjalnym oświadczeniu zaokrąglona do 20 mln.
Nie podano wprawdzie informacji o tym, który z pakietów cieszy się większą popularnością. Wiadomo jednak, że po upływie 100 dni od wydania Office 365 Home Premium, liczba użytkowników przekroczyła milion. Przy okazji opublikowano infografikę, pokazującą szybkość pozyskiwania nowych klientów. Pakiety Office zdobywają klientów szybciej, niż takie usługi jak Dropbox, Spotify czy Facebook.
Źródło: Office Blog