Paczkomaty 4.06.2022 – przerwa techniczna
InPost zapowiedział, że na 4 czerwca 2022 roku od godziny 6:00 do godziny 18:00 przypada przerwa techniczna związana z działaniem systemu Paczkomatów. Na szczęście niektóre usługi działają. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby odebrać przesyłkę z Paczkomatu poprzez aplikację InPost Mobile, kod odbioru albo kod QUR lub zamówić sobie towar w Internecie z dostawą do Paczkomatu. Tyle dobrych wiadomości.
Z uwagi na przeprowadzane w podanym wyżej terminie prace niemożliwym jest tworzenie i umieszczanie przesyłek w Paczkomatach – dotyczy to także zwrotów. Zwrot na Allegro i wygenerowanie etykiety w podanych godzinach może się nie udać. Firma podała, że status przesyłek w aplikacji InPost i na platformie WebTrucker nie będzie aktualizowany.
Drodzy Klienci, w trakcie prac serwisowych w terminie 04.06.2022, w godzinach 06:00-18:00 (12 godzin), bez przeszkód odbierzecie swoje przesyłki z Paczkomatów przy pomocy aplikacji InPost Mobile, kodu odbioru lub kodu QR.
— PaczkomatyPL (@PaczkomatyPL) June 2, 2022
Co więcej, najprawdopodobniej nie działają powiadomienia w aplikacji InPost oraz wysłane drogą mailową i SMS-ową. Jeżeli spodziewacie się paczki, komunikat o jej nadejściu może pojawić się dopiero po godzinie 18:00.
InPost jednocześnie zapowiedział wydłużenie terminów odbiorów paczek, ważności etykiet, kodów nadania i kodów zwrotu. Skoro usługodawca zdecydował się na taki krok, a paczki nadane w sobotę i tak nie byłyby wyjęte z Paczkomatów przed nastaniem poniedziałku, nie ma większych powodów do niepokoju.
Prace serwisowe InPost i Paczkomatów zdarzają się cyklicznie.
Źródło: InPost