Jeśli będzie całkowicie darmowa, a wszystko na to wskazuje, to jak najbardziej. Dzięki specjalnej wyszukiwarce, użytkownicy mogą odnaleźć interesujące materiały poprzez wybór takich kryteriów jak: gatunku, aktorzy, a także ulubione materiały znajomych. To właśnie ten ostatni punkt ma wyróżniać TVii spośród konkurencji w postaci Hulu bądź Netflix. Co ciekawe, podobne rozwiązanie planuje niebawem wprowadzić Apple i Google, jednak to Nintendo ma postawić pierwsze kroki w temacie. Nawigacja przy użyciu Gamepada ma być intuicyjna, dzięki czemu do rozrywki przekonać się mają również osoby nie związane dotychczas z grami, bądź pozostali domownicy patrzący krzywo na gry. Poniżej znajdziecie materiał filmowy, prezentujący w akcji TVii.
Nintendo w nadchodzącej generacji planuje położyć znaczny nacisk na autorskie usługi społecznościowe, wyróżniające je spośród takich gigantów jak Facebook czy Google. Biorąc pod uwagę sprzedaż poprzedniej wersji Wii, liczącą już ponad 96,5 mln sztuk na całym świecie, jest spora szansa na stworzenie ogromnej struktury społecznościowej, mogącej stanąć w szranki z liderami w branży.
Źródło: Nintendo