Facebook od miesięcy testuje nowy wygląd platformy społecznościowej. Wybrani użytkownicy stopniowo otrzymywali dostęp do odświeżonego interfejsu, a teraz możliwość „przełączenia się” dostępna jest dla każdego.
Facebook podkreśla, że skupiono się na bardziej przejrzystym interfejsie oferując między innymi większe czcionki, pełnoekranowe przeglądanie zdjęć i filmów czy tryb ciemny. Zmiana jest naprawdę duża i z pewnością wiele osób będzie narzekać na nowy wygląd.
Jak włączyć nowy wygląd Facebooka?
Facebook powinien wkrótce zaproponować Ci zmianę interfejsu. Można też zrobić to ręcznie wybierając z menu opcję „Zacznij korzystać z nowego Facebooka”:
Po przełączeniu się na nowy wygląd otrzymamy również dostęp do trybu ciemnego.
Jeżeli nowy interfejs nie przypadł Ci do gustu wciąż możesz powrócić do starego wyglądu. Odpowiednia opcja znajduje się w menu („przełącz się na klasyczną wersję Facebooka”).