Nastolatki pełzają po polskich galeriach. Nowy trend szokuje ludzi

Piotr MalinowskiSkomentuj
Nastolatki pełzają po polskich galeriach. Nowy trend szokuje ludzi

Osoby odwiedzające polskie galerie handlowe mogą doznać szoku. Pojawił się bowiem nowy trend polegający na grupowym pełzaniu w publicznych miejscach. Brzmi to co najmniej absurdalne, ale zainteresowanie pomysłem jest ogromne. Materiały zgarniają miliony wyświetleń i stały się popularne na całym świecie. O co dokładnie chodzi?

Tiktokowy trend ogarnął polskie galerie handlowe

Niejednokrotnie informowaliśmy Was o niekoniecznie mądrych wyzwaniach, które kończyły się śmiercią młodych ludzi. Nie każdy trend musi być jednak niebezpieczny – czasami wystarczy po prostu niedorzeczność. Właśnie jesteśmy świadkami tego typu zjawiska. Zostało ono zapoczątkowane w Polsce i zaczęło szokować wielu ludzi. Zerknijmy na to wszystko nieco bliżej.

Twórca internetowy kryjący się pod pseudonimem crawly_possessed rozpoczął nagrywanie na TikTok kilka tygodni temu. Na samym początku publikował treści przedstawiające jedną osobę pełzającą po podłodze na terenie galerii handlowej. Zjawisko jednak tak bardzo zaintrygowało społeczność, że szybko zaczęły pojawiać się klipy ukazujące więcej osób. Pełzacze obrały sobie za cel warszawskie galerie: Bemowo, Arkadię, Złote Tarasy czy Blue City.

@crawly_possessed

TOGETHER WE LIVE, TOGETHER WE CULT 😈❤️ JOIN US. LINK IN BIO 🤘🏻

♬ POP OUT – FL4M6Z

Trend jest bardzo prosty. Mowa o wchodzeniu na czworaka do sklepów i restauracji. Całość prezentuje się równocześnie śmiesznie, jak i przerażająco – zwłaszcza jeśli doda się klimatyczną muzykę. Poza tym chodzi o absurd samej sytuacji, raczej nikt nie spodziewa się, że nagle zobaczy grupę pełzających nastolatków. Chodzi więc o wzbudzenie zaskoczenia, zarówno u pracowników, jak i ludzi odwiedzających galerię.

Na zdjęciu otwierającym widzicie kadr z materiału, który został obejrzany ponad 40 milionów wyświetleń. Dotarł on do internautów z całego świata i niewykluczone, że wkrótce pojawią się filmiki wzorowane na polskim trendzie. Jeśli zaś chodzi o odbiór całego przedsięwzięcia, to jest on bardzo podzielony.

Sporo osób twierdzi, że pomysł jest bezsensowny i tylko uwydatnia głupotę młodego pokolenia. Ten argument wolę przemilczeć, bowiem nie ma dla mnie najmniejszego sensu. Pojawiają się natomiast głosy dotyczące przeszkadzania pracownikom sklepów i restauracji. Faktycznie – wchodzenie na kuchnię albo utrudnianie pracy nie jest dobre.

Sam trend przez mnóstwo osób został jednak uznany za nieszkodliwy i zabawny. Nie wszystko musi być bowiem mądre i wzbudzać refleksję. Mamy po prostu do czynienia z głupim zachowaniem młodych osób i czy jest w tym coś szkodliwego?

Odpowiedzcie sobie sami.

Źródło: TikTok (@crawly_possessed) / Zdjęcie otwierające: TikTok (@crawly_possessed)

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.