Wielka niespodzianka dla spragnionych Google Pay klientów PKO BP, jednoznaczna wskazówka banku
Początkowo bank PKO BP był jednoznacznie „na nie” w kwestii zgodności z Google Pay, ale jeszcze w tym roku coś pękło w dotychczasowych wieloletnich założeniach. W lutym firma wprowadziła Google Pay dla klientów biznesowych (w tym państwowych instytucji samorządowych), ale jednocześnie zaznaczyła, że nie jest zainteresowana, aby rozszerzyć usługę na użytkowników indywidualnych. A przynajmniej chodziło o obecne plany i brak (oficjalnego) zainteresowania się tą gałęzią klientów w już zaplanowanej przyszłości.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) September 28, 2022
Okazuje się, że niedługo czeka nas kolejny krok milowy w polityce PKO BP względem usługi Google. Bank nie potwierdził nic wprost, ale wczorajszy post na oficjalnym tweeterowym profilu PKO Banku Polskiego jest bardzo wymowny. Ukazana w krótkim wideo kilkunastosekundowa animacja przedstawia wpisywanie frazy „Kiedy Google Pay w PKO Banku Polskim?” w wyszukiwarce wbudowanej w stronę PKO BP, kliknięcie na lupę (potwierdzenie zapytania) i obracające się kółko wczytywania wyników. Dalej nic się nie dzieje, ale taki komunikat wydaje się jednoznaczny.
Wciąż czekamy na oficjalny komunikat i potwierdzenie planów oraz zaprezentowanie terminu
Wszyscy klienci indywidualni PKO BP mogą się teraz zastanawiać, kiedy bank wprowadzi Google Pay dla klientów indywidualnych. Niestety tego nie wiadomo. Trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać na oficjalne ogłoszenie tej wiadomości przez PKO BP. Sądząc po wspominanym wpisie na Twitterze, pełny komunikat na ten temat będzie raczej domeną najbliższego czasu, a nie kolejnych długich miesięcy czy nawet wielu tygodni. Obecnie PKO BP obsługuje Apple Pay, Xiaomi Pay, Gaming Pay, SwatchPay (nie wszystkie na raz na Visa i Mastercard), BLIK oraz własne płatności zbliżeniowe NFC w firmowej aplikacji IKO.
Zobacz również: Przez błąd giełdy kryptowalut uzyskała 10,5 miliona dolarów i wciąż ich nie oddała
Źródło i foto: PKO BP / własne