Plus rozdaje darmowe gigabajty. Powodem Mistrzostwa Świata w siatkówce

Piotr MalinowskiSkomentuj
Plus rozdaje darmowe gigabajty. Powodem Mistrzostwa Świata w siatkówce
Plus poinformował o rozpoczęciu dosyć interesującej akcji, która umożliwia zgarnięcie sporej liczby darmowej gigabajtów. Za każdy wygrany set polskiej reprezentacji na Mistrzostwach Świata w siatkówce operator podaruje klientom 3 GB internetu – brzmi dobrze, prawda? Jeśli chcecie skorzystać z oferty, to wszelkie szczegóły znajdziecie poniżej.

Polacy wygrywają, to Plus rozdaje gigabajty

Dzisiaj (26.08) rozpoczęły się Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2022 organizowane przez Polskę i Słowenię pod egidą organizacji FIVB. Nie da się ukryć, że Polacy – jako obecni liderzy w rankingu – mają wielką nadzieję na utrzymanie tytułu zdobytego przed czterema laty. Emocje postawiły podgrzać różne firmy, które zaczęły proponować kibcom przeróżne konkursy oraz bonusy.

Jedną z nich jest Polkomtel, czyli operator sieci Plus – nie powinno to nikogo dziwić, ponieważ ta sieć jest sponsorem reprezentacji Polski w piłce siatkowej. Klienci mogą liczyć na darmowe gigabajty, a dokładniej to 3 za każdy wygrany set (czyli nawet 9 za jeden mecz!). Okej, ale jak dokładnie będzie działać promocja?

Z oficjalnego oświadczenia możemy wyczytać:

Bonus przyznany klientom abonamentowym będzie aktywny do końca bieżącego cyklu bilingowego, natomiast w przypadku klientów ofert na kartę oraz mix przyznane bonusy będą ważne przez 30 dni licząc od pierwszej aktywacji pakietu GB przyznanego w ramach promocji.

Odebrać gigabajty można natomiast w banalny sposób. Wystarczy wysłać darmowego SMS-a o treści SET pod numer 80180. Nie trzeba chyba dodawać, iż należy posiadać aktywne konto oraz nie zalegać z żadnymi płatnościami. Oferta jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Plus.

Niedawno zakończył się pierwszy mecz rodaków – nie dali oni Bułgarom szans i wygrali trzema setami. Oznacza to, że wysyłając SMS-a można zgarnąć teraz 9 GB. Mówimy więc o niewątpliwie przyjemnej promocji, która z pewnością zadowoli część konsumentów.

Źródło: Plus

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.