Dzisiejszego dnia wielu Polaków korzystających z bankowości elektronicznej, a konkretnie popularnego banku mBank, miało nietęgie miny. Po zajrzeniu w historię płatności w internetowym koncie mBank widoczne były podwójnie zaksięgowane płatności. Do zamieszania odnieśli się już przedstawiciele firmy, uspokajając zaniepokojonych.
Podwójnie zaksięgowane płatności w mBank? To tylko awaria
Polacy widząc podwójnie księgowane płatności na swoich kontach w mBanku zaczęli szukać pomocy w sieci. Szybko okazało się, że ich przypadki nie są odosobnione, a dziwne rzeczy dzieją się także na innych kontach. Na szczęście nie był to masowy atak, a zwykła usterka techniczna, o czym poinformowali przedstawiciele mBanku na Facebooku.
Okazuje się, że podwójnie zaksięgowane płatności kartami w internetowym koncie mBank to wyłącznie przejściowa usterka techniczna. Pieniądze wprawdzie zostały pobrane, ale zostaną zwrócone automatycznie. Prawdopodobnie stanie się to w trakcie pierwszej sesji przelewów lub jeszcze szybciej. Jak szybko? Dostaliśmy tylko komunikat o treści „pracujemy nad tym, by odbyło się to najszybciej”.
Życzymy cierpliwości, zwłaszcza w wypadku, jeśli zablokowano Wam znaczące sumy pieniędzy…
Źródło: mat. własny, mBank na Facebooku