Google Online Marketing Challenge jest jednym z największych światowych konkursów dla szkół wyższych. Sprawdza jak studenci w praktyczny sposób wykorzystują wiedzę zdobytą na zajęciach. Zespół musi wybrać lokalną firmę, opracować strategię i zrealizować trzytygodniową kampanie reklamową za jedynie 200 dolarów.
Zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej przygotował kampanię dla firmy Adrenalina Park z Dolnego Śląsk. Przez trzy tygodnie reklama została wyświetlona 20 tysięcy razy, a na stronie zarejestrowało się 160 osób. Studenci SGH zwyciężyli w Europie już po raz trzeci, żaden inny zespół nie może pochwalić się takim wynikiem.
Tegoroczna zwycięska drużyna z Warszawy to: Anna Bowżyk, Marcin Pogroszewski, Łukasz Lewandowski i Karol Chilimoniuk. W nagrodę otrzymali laptopy oraz będą mieli okazję zwiedzić siedzibę Google w Dublinie. Poznańscy studenci Informatyki Stosowanej z Wydziału Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza dotarli do półfinału rywalizacji.
Źródło: Google