Polska śmietanka influencerska tworzy kinowy film. Będzie hit?

Piotr MalinowskiSkomentuj
Polska śmietanka influencerska tworzy kinowy film. Będzie hit?

Już wkrótce będziemy świadkami kinowego filmu „Influencer”, który opowie historię najpopularniejszych polskich twórców internetowych. Głównymi bohaterami produkcji będą Natsu, Boxdel oraz Budda – osoby bardzo w naszym kraju rozpoznawalne. Data debiutu dokumentu nie jest jeszcze znana, lecz wiele wskazuje na to, iż zobaczymy go w kinach w przyszłym roku. Zerknijmy na to wszystko nieco bliżej.

Polscy influencerzy wkroczą niedługo do kin

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że tytułowy projekt jest w ogóle w planach. Dopiero teraz jednak przekazano istotne szczegóły na jego temat. Redakcja portalu Wirtualne Media nawiązała bowiem kontakt z producentem przedsięwzięcia i wiele wskazuje na to, iż dla polskich widzów szykowana jest niezwykle ciekawa niespodzianka. No dobra, ale przejdźmy do konkretów.

Źródło: Wirtualne Media (zdjęcie Marcina Kmiecińskiego)

„Influencer” ma być pierwszym kinowym filmem dokumentalnym traktującym o kulisach pracy topowych twórców internetowych. Główne role zagrają: Michał „Boxdel” Baron, Natalia „Natsu” Kaczmarczyk” oraz Kamil „Budda” Labudda. Zapewne sporo osób te nazwiska oraz twarze kojarzy – przez kilka ostatnich lat o tej trójce było w sieci dosyć głośno. Produkcja obali również trochę mitów i zawalczy ze stereotypami. Mnóstwo internautów uważa bowiem, iż bycie influencerem to ciągłe wakacje niemające nic wspólnego z pracą. Producent i reżyser (Krystian Kuczkowski) chce udowodnić, że tak nie jest. Mowa bowiem o ciągłej presji, stresie i walce z hejtem.

Powyższy mężczyzna to dosyć znana persona jeśli chodzi o biograficzne tytuły. W przeszłości pełnił chociażby rolę dyrektora programowego Telewizji Polskiej. Wyreżyserował ponadto dla niej popularne dokumenty biograficzne na temat Krzysztofa Krawczyka, Maryli Rodowicz czy Anny Przybylskiej.

Warto też wspomnieć, iż koproducentem filmu „Influencer” została firma Platige Image, także mająca na swoim koncie mnóstwo udanych projektów. Jej prezes (Karol Żbikowski) cieszy się, że może wykorzystać wiedzę i doświadczenie wytwórni, by „pokazać kulisy pracy czołowych twórców polskiego internetu”. Chodzi bowiem o bardzo aktualny temat, który jeszcze nie miał szans na zostanie zaprezentowanym kinowej publiczności.

Jeśli zaś chodzi o moment premiery filmu, to jeszcze go nie wskazano. Możliwe jednak, iż zadebiutuje w kinach już w 2024 roku. Do tego czasu polscy influencerzy zapewne zdradzą o wiele więcej na temat projektu. Na razie bowiem nie do końca wiadomo, z której strony temat zostanie ugryziony.

Pozostaje mieć tylko nadzieję, że doczekamy się przyzwoitej produkcji stworzonej z odpowiednim wyczuciem.

Źródło: Wirtualne Media / Zdjęcie otwierające: Instagram (@krystian_kuczkowski)

Udostępnij

Piotr MalinowskiDziennikarz z pasji i wykształcenia. Jest związany z popularnymi serwisami branżowymi, gdzie od siedmiu lat publikuje treści o nowych technologiach, gamingu oraz „ludziach internetu”. Fascynuje go wpływ influencer marketingu na społeczeństwo oraz szeroko pojęte przyczyny i skutki nierówności społecznych. Prywatnie fan powieści/filmów grozy, gier studia Piranha Bytes, podcastów kryminalnych, dobrej kawy oraz rowerowych wycieczek.