Z tego też względu mogą występować opóźnienia w wysyłce zamówionego towaru lub zwrotu środków. Sklep wyłączył już możliwość zamówienia z opcją przedpłaty. Możliwe jest wyłącznie kupowanie przedmiotów i opłata za pobraniem, czyli w momencie, gdy listonosz lub kurier dostarczy nam paczkę.
Dariusz Kuźniewski wyjaśnia w oficjalnym komunikacie, że sytuacja nie jest spowodowana przez jego firmę, a całą winę zrzuca na „dramatyczną i niespodziewaną zapaść w branży IT w Polsce”. Według jego relacji na różnych etapach łańcucha dostaw pojawiały się „olbrzymie zatory płatnicze”, co utrudniało pozyskanie towaru.
Sytuacji nie ma również ułatwiać fakt, że część kontrahentów posiada zaległości w stosunku do sklepu. Wszystko to doprowadziło do utraty płynności finansowej, przez co firma była zmuszona do złożenia wniosku o upadłość.
Kuzniewski.pl obiecuje jednocześnie, że wraz z otrzymywaniem pieniędzy od swoich dłużników, realizowane będą zamówienia klientów.
Sytuacja sklepu nie była w ostatnim miesiącu najlepsza. Aż 42% opinii w serwisie Ceneo z ostatnich 30 dni było negatywnych. Klienci ostrzegają, że wysyłka zamówionych produktów jest opóźniona.
Źródło: kuzniewski.pl