Od samego rana klienci Vectry narzekają na brak dostępu do internetu. Infolinie firmy są przeciążone, a na połączenie z obsługą techniczną czeka się nawet 30 minut.
Problemy z dostępem do internetu stacjonarnego w Vectrze zaczęły się z samego rana. Najwięcej zgłoszeń w serwisie DownDetector.pl odnotowano w okolicach godziny 10:00.
Obecnie część klientów informuje, że internet powoli „wraca” i zaczyna działać poprawnie. Część nadal jednak nie posiada dostępu do sieci.
Awarię odnotowano na terenie całej Polski. Zgłoszenia o braku dostępu napływają z Rzeszowa, Krakowa, Wrocławia, Katowic, Warszawy, Łodzi, Gliwic, Poznania, Włocławka, Olsztyna czy chociażby Gdańska.
Klienci firmy wylewają swoje żale na oficjalnym fanpage’u Vectry na Facebooku. Obecnie można tam znaleźć głównie narzekania i niepochlebne opinie.
Przedstawiciele Vectry na bieżąco odpisują na zgłoszenia internautów. Firma informuje o awarii w poszczególnych regionach kraju i zapewnia, że prowadzone są już prace mające na celu przywrócenie sprawności infrastruktury.
Źródło: DownDetector, Facebook (Vectra)