Problemy z lodowaniem – awaria HBO GO
Sam doświadczyłem problemów gdy uruchomiłem aplikację HBO GO na telewizorze. Ku mojemu zdumieniu, zostałem wylogowany. Aplikacja zażądała ponownej aktywacji.
Na szczęście sama usługa VOD działa poprawnie, przynajmniej w aplikacji mobilnej. Awaria została już potwierdzona przez HBO. Na oficjalnym profilu na Facebooku poinformowano:
Godz. 12:09:
Status serwisu HBO GO: W tej chwili odnotowujemy problemy techniczne. Część użytkowników może mieć trudności z korzystaniem z naszego serwisu. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Nasz dział techniczny pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Godz. 19:01
Aktualizacja: Problem został zidentyfikowany i rozwiązany. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Jeśli problem nadal występuje, albo jeśli masz jakieś pytania, wyślij do nas email na adres: kontakt(@)hbogo.pl. Dziękujemy.
Przeglądając komentarze użytkowników widać jednak, że problem nadal występuje. Czekamy na kolejne komunikaty.
Źródło: wł.