W porównaniu z rokiem ubiegłym, nastąpił wyraźny wzrost posiadaczy tabletów o 11%, dzięki sporym obniżkom starszych modeli w końcówce 2011 roku. 52% użytkowników korzysta z iPada, natomiast 48% korzysta z urządzeń wspieranych przez Androida. Wiadomo także, że wśród tej drugiej grupy dominuje Kindle Fire, którego używa 21% konsumentów, 8% należy do Samsunga Galaxy, zaś pozostałe 19% korzysta z innych, bliżej niesprecyzowanych modeli. W przypadku smartfonów, za Oceanem 44% dorosłych użytkowników korzysta regularnie z tych urządzeń. Najpopularniejsze to odpowiednio: 46% (smartfony z Androidem), 44% (iPhone) oraz 10% (Blackberry). Daje się także zauważyć lojalność klientów co do wybranych produktów. 57% osób używających iPada, posiada również iPhone’a, natomiast 32% telefon z Androidem. Z kolei 66% posiadaczy tabletów z Androidem, posiada również telefon obsługujący ten system, a tylko 29% posiada dla odmiany iPhone’a.
Źródło: Journalism