Przeglądasz Face’a na komórce, a transfer rośnie
Według artykułu, reklamy mają się pojawiać w strumieniach, na urządzeniach desktopowych oraz mobilnych. Maksymalna długość reklamy będzie wynosić 15 sekund, czyli o połowę krócej od standardowego spotu. Facebook prawdopodobnie wprowadzi także ograniczenia wyświetleń. Użytkownicy Facebooka mają oglądać reklamy wideo maksymalnie trzy razy dziennie. Nie wiadomo jeszcze, czy reklamy będzie można kierować tylko do fanów swoich stron, do ich znajomych, czy także do osób zupełnie niezwiązanych z fanpage’m reklamodawcy. Niestety, reklamy wideo mają się odtwarzać automatycznie, choć jeszcze nie wiadomo, czy domyślnie będą miały włączony dźwięk.
Czy Zuckerberg jest w stanie dzięki nowemu formatowi reklamy wygenerować dodatkowe zyski z Facebooka? Czy pojawienie się tak inwazyjnej formy reklamy może spowodować realne zagrożenie ucieczką użytkowników? Tylko dokąd mają uciec? Do Google+?
Źródło: The Register