Zobacz także: Współczesne smartfony są potwornie nudne. Tęsknię za konstrukcjami z przeszłości
Archiwalne reklamy telefonii komórkowej
Każdy, kto pamięta przełom lat 90′ XX wieku i początki XXI wieku wie doskonale, że producenci telefonów i operatorzy telefonii komórkowej starali się wtedy jak mogli, by zainteresować konsumentów swoimi produktami. Na ten właśnie okres przypadał wielki boom na telefony komórkowe, a Polacy lubili się nimi wyróżniać. Polifoniczne dźwięki, coraz lepsze wyświetlacze, nietypowe konstrukcje… Dzisiejsze smartfony mogą oczywiście o wiele więcej, ale nie towarzyszą im już takie emocje.
Czytaj też: Oto najlepiej sprzedające się telefony w historii – zgadniecie czołówkę?
W polskiej telewizji z przełomu wieków cała masa reklam dotyczyła telefonów i telefonii komórkowej. Era (dziś T-Mobile) reklamująca Tak-Tak, Plus przedstawiający Simplusa oraz młodzieżowe reklamy Idea (dziś Orange) Pop. Adam Małysz po pierwszych sukcesach reklamował biznesową taryfę Idea Optima i Nokia 3310 za… 33,10 netto dla firm. Przemysław Saleta w reklamie Idea prezentował nowinki technologiczne w ofercie sieci – telefony Siemens, Motorola, Ericson, Sagem. Ach, no i doskonali panowie z kabaretu Mumio w reklamach Plusa. KOPYTKO. Pamiętacie? 😉
Jeśli nie pamiętasz, rzuć okiem na to, jak kiedyś reklamowano telefony. Jeżeli pamiętasz, przypomnij sobie jak wyglądała rzeczywistość mniej więcej dwie dekady temu.
Źródło: YouTube