Dane opublikowane przez serwis The Korea Herald wskazują, że w 2014 roku LG zanotowało wzrost sprzedaży urządzeń mobilnych aż o 25% w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku. Przekładając rekord na konkretne liczby, w ubiegłym roku sprzedano łącznie prawie 60 milionów egzemplarzy na całym świecie – dla porównania w 2013 roku uzyskano wynik 47.6 mln. Duża w tym zasługa smartfonów lini G, z flagowym LG G3 na czele oraz tańszymi LG G Stylus i LG G Beat.
Analitycy szacują, że obecny rok przyniesie kolejny wzrost sprzedaży. Już pod koniec tego miesiąca na rynku zadebiutuje kolejny flagowy model – LG G Flex 2, charakteryzujący się zakrzywionym ekranem. Wybór daty premiery na początek roku również nie jest przypadkowy, gdyż w ciągu kilku miesięcy nie pojawi się zbyt wiele nowych alternatyw od konkurencji.
Źródło: Korea Herald