Przede wszystkim znów ta osoba, która posiada fryzurę wyciętą na kształt notcha w iPhonie X. Oprócz tego możemy podejrzeć, jak użytkowniczka nie jest w stanie poradzić sobie z użytkowaniem smartfona – głównie ze względu na jego lagowanie oraz zawieszanie się oprogramowania. Praktycznie w każdej sytuacji flagowiec Samsunga jest lepszy. Ale czy na pewno?
Finalnie osoba posiadająca na początku urządzenie z iOS decyduje się na skorzystanie z nowego smartfona – oczywiście jest to Samsung Galaxy S9. Wcześniej można zobaczyć, jak nie jest ona w stanie zakupić modelu X.
Dziwi jednak fakt, że Samsung w reklamie z 2018 roku porównuje swoje flagowce do modelu… 6, który został zaprezentowany cztery lata temu. Patrząc na to, jak na dzień dzisiejszy działa Galaxy S5, to nic dziwnego, że producent nie chciał angażować go w reklamę.
Na całość warto więc przymknąć oko – raczej jest to materiał, którego zadaniem jest po prostu sprawić, aby wzbudził on kontrowersje w sieci. I to zdecydowanie się udało.
Źródło: Samsung