Wideo na Facebooku rozwija się w ogromnym tempie. Mark Zuckerberg potrzebuje jednak więcej oryginalnych treści, które przyciągną nowych użytkowników. Właśnie dlatego będzie płacić za seriale wyprodukowane przez zewnętrzne studia.
Nawet 3 mln dolarów
The Wall Street Journal podaje, że Facebook za pojedynczy odcinek serialu bądź też show będzie w stanie zapłacić nawet 3 miliony dolarów. Za tyle chce skupować prawa autorskie do poszczególnych produkcji.
Wcześniejsze doniesienia wskazują, że głównym odbiorcą telewizji Facebooka mają być osoby w wieku od 13 do 34 lat. Największy nacisk zostanie jednak położony na grupę od 17 do 30 lat.
Wśród materiałów znajdziemy zarówno poważne, profesjonalne produkcje, jak i proste show bez zaplanowanego scenariusza. Pojedyncze wideo ma mieć długość od 10 do 30 minut. Znajdą się też programy sportowe nadające na żywo.
Według nieoficjalnych informacji pierwsze programy mają się pojawić na Facebooku pod koniec lata. Szczegóły nie są jeszcze znane.
Źródło: Neowin