Przedstawiciele T-Mobile tłumaczą, że ich priorytetem jest świetny kontakt z klientem i sprawna komunikacja (trudno w tym przypadku nie przyznać racji, skoro potrafią dzwonić po kilkanaście razy w ciągu dnia w momencie, gdy mają ofertę przedłużającą umowę).
T-Mobile próbuje dotrzeć do swoich klientów przez wszystkie możliwe kanały. Dlatego też postanowiono na profilu operatora na Facebooku utworzyć specjalny formularz kontaktowy, który ułatwia kontakt T-Mobile z klientem. Wystarczy wpisać swoje dane i sprawę, w jakiej chcemy się skontaktować, a w ciągu 48 godzin otrzymamy odpowiedź.
Serwis Klienta T-Mobile dostępny jest pod tym adresem w zakładce „Serwis Klienta”.
Warto przypomnieć, że według ostatnich badań Megapanel, w Polsce najpopularniejszym serwisem społecznościowym wcale nie jest Facebook, a polski portal nk.pl. Nk.pl w lipcu odwiedziło 11 909 716 internautów. natomiast Facebook został nieco w tyle – 11 444 761 użytkowników.
Źródło: T-Mobile