Szef realme zdradza plany marki na najbliższe lata

Mateusz PonikowskiSkomentuj
Szef realme zdradza plany marki na najbliższe lata
Sky Li, założyciel i Dyrektor Generalny chińskiej marki realme, opublikował list otwarty, w związku z przygotowaniami do obchodów czwartych urodzin firmy, które odbędą się 28 sierpnia.

Sky Li stwierdził, że Smartfony uczyniły firmę bardziej zdolną niż kiedykolwiek wcześniej, a era AIoT jeszcze bardziej rozszerza te możliwości.

Drugi etap rozwoju realme

Wchodząc w drugi etap rozwoju, realme będzie przestrzegać strategii „Market Cultivation”, co oznacza dodatkową koncentrację na tworzeniu produktów wysokiej jakości i silniejszą adaptację strategii do warunków lokalnych rynków.

Do 2023 w Europie, realme stawia sobie za cel osiągnięcie pozycji TOP 3 wśród producentów smartfonów. Poprzez bardziej zlokalizowane podejście marketingowe i zrozumienie młodych konsumentów, firma zamierza projektować rozwiązania bliższe nawykom oraz potrzebom lokalnych użytkowników.

realme GT 2  11

realme GT 2 / foto. instalki.pl

W ramach strategii „Simply Better”, inwestycje realme w badania i rozwój wzrosną o 58% (rok do roku), skupiając się na rozwoju innowacji technologicznych. Dodatkowo, firma utworzyła międzynarodowy zespół e-commerce, aby ujednolicić zarządzanie kanałami sprzedaży oraz zapewnić użytkownikom dostęp do swoich produktów na całym świecie.

Czwarte urodziny realme czyli „828 Fan Festival”

Firma już 28 sierpnia świętować będzie kolejną rocznicę powstania serią aktywacji i specjalnych ofert pod hasłem „828 Fan Festival”.

W czwartym kwartale 2021 roku, realme stało się najszybciej rozwijającą się marką smartfonów 5G na świecie, ze wzrostem 165% rok do roku.

realme stale poszerza swoją ofertę produktów z segmentu AIoT. Marka rozbudowuje swój ekosystem TechLife, który obejmuje inteligentne telewizory, laptopy, tablety, smartwatche, urządzenia audio oraz ogromną liczbę inteligentnych gadżetów i akcesoriów.

Źródło: realme

Udostępnij

Mateusz PonikowskiWspółzałożyciel serwisu instalki.pl od ponad 18 lat aktywny w branży mediów technologicznych.