Sky Li stwierdził, że Smartfony uczyniły firmę bardziej zdolną niż kiedykolwiek wcześniej, a era AIoT jeszcze bardziej rozszerza te możliwości.
Drugi etap rozwoju realme
Wchodząc w drugi etap rozwoju, realme będzie przestrzegać strategii „Market Cultivation”, co oznacza dodatkową koncentrację na tworzeniu produktów wysokiej jakości i silniejszą adaptację strategii do warunków lokalnych rynków.
Do 2023 w Europie, realme stawia sobie za cel osiągnięcie pozycji TOP 3 wśród producentów smartfonów. Poprzez bardziej zlokalizowane podejście marketingowe i zrozumienie młodych konsumentów, firma zamierza projektować rozwiązania bliższe nawykom oraz potrzebom lokalnych użytkowników.
W ramach strategii „Simply Better”, inwestycje realme w badania i rozwój wzrosną o 58% (rok do roku), skupiając się na rozwoju innowacji technologicznych. Dodatkowo, firma utworzyła międzynarodowy zespół e-commerce, aby ujednolicić zarządzanie kanałami sprzedaży oraz zapewnić użytkownikom dostęp do swoich produktów na całym świecie.
I’m happy to celebrate realme’s fourth 828 Fan Festival with each of you. realme is now entering the second stage of growth, we will further refine our focus on targeted, long-term growth. More exceptional Number Series smartphones will come soon. #KeepItReal #realme828FanFest pic.twitter.com/EP60fbuqqr
— Sky Li (@skyli_realme) August 16, 2022
Czwarte urodziny realme czyli „828 Fan Festival”
Firma już 28 sierpnia świętować będzie kolejną rocznicę powstania serią aktywacji i specjalnych ofert pod hasłem „828 Fan Festival”.
W czwartym kwartale 2021 roku, realme stało się najszybciej rozwijającą się marką smartfonów 5G na świecie, ze wzrostem 165% rok do roku.
realme stale poszerza swoją ofertę produktów z segmentu AIoT. Marka rozbudowuje swój ekosystem TechLife, który obejmuje inteligentne telewizory, laptopy, tablety, smartwatche, urządzenia audio oraz ogromną liczbę inteligentnych gadżetów i akcesoriów.
Źródło: realme