Po raz pierwszy mieszkańcy Stanów Zjednoczonych częściej decydowali się na subskrybcję telewizji internetowej, rezygnując z oferty kablówek i telewizji satelitarnej. Do połowy bieżącego roku na terytorium USA zanotowano 49,915 mln użytkowników oglądających telewizję w internecie, przy 49.910 mln zwolenników kablówki/satelity. Różnica nie jest duża, ale kolejne miesiące będą zdecydowanie przeważać na korzyść usług sieciowych.
Niemały udział w obecnej sytuacji na rynku mają takie usługi jak Netflix czy Hulu (niestety wciąż niedostępne w Polsce), które na całym świecie łącznie przyciągnęły już ponad 50 mln subskrybentów. Wygoda, możliwość oglądania pełnej oferty w dogodnym momencie, integracja z wieloma systemami (PC, telewizory, konsole, urządzenia mobilne) czy autorskie programy to główne argumenty przemawiające za ich rosnącą popularnością. Jak sądzicie, czy podobna sytuacja będzie miała za kilka lat również miejsce w Polsce?
Źródło: Wired