Telewizja internetowa jest już popularniejsza od telewizji kablowej

LBSkomentuj
Telewizja internetowa jest już popularniejsza od telewizji kablowej

Po raz pierwszy mieszkańcy Stanów Zjednoczonych częściej decydowali się na subskrybcję telewizji internetowej, rezygnując z oferty kablówek i telewizji satelitarnej. Do połowy bieżącego roku na terytorium USA zanotowano 49,915 mln użytkowników oglądających telewizję w internecie, przy 49.910 mln zwolenników kablówki/satelity. Różnica nie jest duża, ale kolejne miesiące będą zdecydowanie przeważać na korzyść usług sieciowych.

Niemały udział w obecnej sytuacji na rynku mają takie usługi jak Netflix czy Hulu (niestety wciąż niedostępne w Polsce), które na całym świecie łącznie przyciągnęły już ponad 50 mln subskrybentów. Wygoda, możliwość oglądania pełnej oferty w dogodnym momencie, integracja z wieloma systemami (PC, telewizory, konsole, urządzenia mobilne) czy autorskie programy to główne argumenty przemawiające za ich rosnącą popularnością. Jak sądzicie, czy podobna sytuacja będzie miała za kilka lat również miejsce w Polsce?

Źródło: Wired

Udostępnij

LB