Ten youtuber zorganizuje Squid Game w rzeczywistości

Aleksander PiskorzSkomentuj
Ten youtuber zorganizuje Squid Game w rzeczywistości
Squid Game od Netflixa to największy hit ostatnich lat – przyznała to nawet sama platforma streamingowa. Okazuje się, że wszyscy chcą skorzystać na popularności tego serialu. Jeden z tiktokerów, Mr. Beast postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Z okazji przekroczenia dużego pułapu lajków na TikToku, Mr.Beast zapowiedział, iż stworzy własną wersję Squid Game – tyle, że w rzeczywistości.

Jaki ma na to plan?

Squid Game w rzeczywistości

Mr.Beast na co dzień zarabia na filmach opierających się o formułę loterii. W serwisie YouTube posiada on około 71 milionów subskrybentów, w ciągu zaledwie jednego dnia zebrał na TikToku około 13 milionów osób. W jednym z materiałów Mr.Beast przekazał, iż jeśli osiągnie ponad 10 milionów polubień pod swoim postem, wtedy też stworzy odpowiednik Squid Game, tyle że w rzeczywistości.

Wiadomo jednak, że z tym będzie problem – przecież Mr.Beast nie będzie do nikogo strzelał z prawdziwej broni palnej, tak więc sam youtuber zdecydowanie musi zastanowić się nad formatem. Bardzo możliwe, że do gry wejdą w tym przypadku kulki do paintballa lub laserowe znaczniki, które zostaną umieszczone na wybranych osobach. Każda śmierć z oficjalnego serialu może zostać w rzeczywistości zastąpiona innym rozwiązaniem. Jakim? Tego jeszcze nie wiadomo.

@mrbeast

It’s in your hands tik tok

♬ Squid Game – Carrot

Mr.Beast obiecał, iż więcej szczegółów w sprawie “Squid Game na żywo” poznamy na przestrzeni najbliższych tygodni. Na ten moment tiktoker trzyma to w całkowitej tajemnicy, tak więc nie ma co też zgadywać tego, czego dokładnie możemy się spodziewać.

Nic dziwnego, że influencerzy korzystają z popularności Squid Game. Serial stał się momentalnym hitem, a Netflix borykał się już między innymi z problemem… numerów telefonów. Ludzie dzwonili bowiem pod numery podane w serialu, które w niektórych przypadkach zdawały się kierować do rzeczywistych osób.

Widzieliście już ten serial?

Źródło: Gamerant / fot. Netflix

Udostępnij

Aleksander PiskorzDziennikarz technologiczny - od niemal dekady publikujący w największych polskich mediach traktujących o nowych technologiach. Autor newslettera tech-pigułka. Obecnie zajmuje się wszystkim co związane z szeroko pojętym contentem i content marketingiem Jako konsultant pomaga również budować marki osobiste i cyfrowe produkty w branży technologicznej. Entuzjasta sztucznej inteligencji. W trybie offline fan roweru szosowego, kawy specialty i dobrej czekolady.