Analizując poniższy wykres można jednoznacznie stwierdzić, że TikTok (w przeciwieństwie do innych programów) z miesiąca na miesiąc zyskuje na popularności. Październik był jednak przełomowym okresem w historii aplikacji – pobrano ją bowiem więcej razy aniżeli Facebooka, Instagrama, YouTube’a czy Snapchata.
Jeśli taka tendencja się utrzyma, to popularna platforma muzyczna może przebić granicę czterech milionów pobrań. Osiągnięcie nabiera na znaczeniu w momencie, kiedy zorientujemy się, że jeszcze żadna usługa społecznościowa nie zdołała się w tym roku przebić się przez tę liczbową barierę.
Trudno też nie dostrzec spadku zainteresowania Snapchatem, który niewątpliwie jest obecnie najrzadziej instalowaną aplikacją na urządzeniach mobilnych. Jeszcze miesiąc temu miano to należało się YouTube’owi, lecz tej platformie udało się w październiku odnotować niewielki wzrost użytkowników.
Warto też zaznaczyć, że powyższe wyniki dotyczą amerykańskiego rynku więc globalne rezultaty mogą nieco różnić się od tych przedstawionych przez SensorTower, lecz nie zmienia to faktu, że TikTok jeszcze długo będzie królował na telefonach młodych osób. No, przynajmniej przez kilka miesięcy.
Źródło: TechCrunch