Nie macie się jednak co martwić – sprawa nie dotknie bowiem starych użytkowników. Jeśli korzystacie na co dzień z tego typu rozwiązań, to Play nie będzie wyłączał ani ograniczał Wam do nich dostępu. Każdy nowy klient oraz osoba, która nigdy nie korzystała z prenumerat nie będzie mogła ich jednak aktywować.
Ciężko ocenić czy wyłączenie prenumerat SMS w Play jest ważną zmianą czy też raczej drobnym usprawnieniem. Wielokrotnie słychać było o przypadkach, w których mniej świadomi użytkownicy nabijali sobie ogromny rachunek poprzez zamawianie treści, których tak naprawdę nie chcieli otrzymywać. Spora liczba użytkowników dowiedziała się o takim procederze dopiero „po fakcie”.
Zmiana związana z ograniczeniem płatnych smsów odbędzie się automatycznie i nie musicie składać żadnej dyspozycji oraz wykonywać żadnych czynności w tej sytuacji.
Sądzicie, iż takie posunięcie operatora było potrzebne?