Nowa nazwa UPC Polska
Serwis wirtualnemedia.pl informuje, że UPC Polska zmieni nazwę na Play. Ma to być dla konsumentów prawdopodobnie jasny sygnał, że Play rozszerza swoją ofertę. Do tej pory niewiele osób mogło zdawać sobie sprawę z faktu, iż oferta UPC Polska to tak naprawdę oferta podmiotu należącego do fioletowego operatora. Warto mieć na uwadze to, że z usług Play z końcem 2022 roku korzystało 12,8 mln osób. Z UPC Polska na koniec 2021 roku korzystało 1,57 mln odbiorców.
„UPC to marka mocno zakorzeniona w świadomości polskich użytkowników, kojarzy się z szybkim internetem i wysoką jakością usług, a to cel zbliżający nas mocno do siebie” – mówił w ubiegłym roku Jean-Marc Harion, CEO Play.
Jak twierdzi serwis źródłowy, rebranding ma przebiegać stopniowo, a data jego ustalenia nie została jeszcze wyznaczona. Jak zapewne się domyślacie, przedstawiciele firmy Play nie mieli do powiedzenia w tej sprawie zbyt wiele.
„Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki” – skomentowało rewelacje biuro prasowe Play.
Szczegóły umowy pomiędzy Grupą Iliad i Liberty Global, wcześniejszym właścicielem UPC Polska, nie zostały ujawnione. W jej warunkach mógł zostać zawarty czas, w którym nowy właściciel marki może przeprowadzić jej rebranding.
Źródło: wirtualnemedia