Serwis Bloomberg poinformował o rozpoczęciu rozmów dotyczących długofalowej współpracy. Już w zeszłym roku Twitter współpracował z NBC przy promocji Letniej Olimpiady w Londynie. W rezultacie, w przeciągu 16 dni pojawiło się aż 150 mln Twittów, zwiększając w krótkim czasie bazę użytkowników. Trwające negocjacje mają przynieść współpracę w związku z rozwojem usługi Twitter TV, a więc dostarczanie wideoklipów NBCUniversal połączonych z wyświetlanymi reklamami. Póki co nie poinformowano o rodzaju kontentu, jaki miałby się pojawiać.
Podobnie współpraca wyglądać ma w przypadku Twittera i Viacom, a więc na dostarczaniu klipów wideo wraz z wyświetlanymi reklamami. Na szerszy komentarz musimy jednak jeszcze poczekać. Już teraz najpopularniejsza platforma mikroblogowa na świecie współpracuje z ESPN, Turner Broadcasting oraz Weather Channel, dostarczając unikalnej bazy materiałów. Wygląda na to, że już niebawem na dobre rozwinie się w świadomości użytkowników unikalna baza materiałów audio i wideo.
Źródło: Bloomberg