Firmy poinformowały właśnie o podpisaniu strategicznego partnerstwa, które przynosi dostęp do 16 000 Paczkomatów użytkownikom korzystającym z OLX. InPost jednocześnie chwali się, że współpracuje praktycznie ze wszystkimi platformami sprzedażowymi działającymi w Polsce, a infrastruktura jest w pełni przygotowana na obsługę zwiększonego ruchu.
– To kolejna bardzo ważna, strategiczna umowa InPost. Współpracujemy praktycznie ze wszystkimi platformami sprzedażowymi działającymi w Polsce. Zakładamy, że już w pierwszym roku współpracy zanotujemy istotne wolumeny kierowane do Paczkomatów InPost – bo dostawy do naszych Paczkomatów są najczęściej wybieraną formą dostawy przez klientów e-commerce w Polsce. Nasza infrastruktura jest w pełni przygotowana na obsługę zwiększonego ruchu, gdyż tylko w ubiegłym roku zrealizowaliśmy olbrzymi program inwestycyjny kończąc rok z liczbą ponad 16 tysięcy Paczkomatów. Wciąż jednak mamy jeszcze przestrzeń dla kolejnych tego typu umów i strategicznych partnerstw – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.
Michał Malewski, general manager OLX, podkreśla, że usługa Przesyłek OLX cieszy się coraz większą popularnością i dostępna jest w niemal połowie wszystkich ogłoszeń znajdujących się w serwisie.
Użytkownicy OLX z pewnością wiedzą, że dostawa za pomocą Paczkomatów dostępna jest już od jakiegoś czasu w ramach usługi Przesyłek OLX. Przy okazji ogłoszenia strategicznego partnerstwa OLX i inPost nie podano szczegółów, czy w serwisie ogłoszeniowym pojawią się jakieś zmiany lub profity dla osób korzystających z Paczkomatów.
Obecnie, dodając ogłoszenie na OLX, sprzedający może wybrać, którą formę dostawy chce zaoferować kupującemu. OLX współpracuje nie tylko z inPost, ale również z Pocztą Polską oraz Orlenem.
Źródło: inPost / wł.